#közösségi média






Mikroinfluenszerek arcképcsarnoka – így jut el mindenkihez a kormánypropaganda
 

Mikroinfluenszerek arcképcsarnoka – így jut el mindenkihez a kormánypropaganda

A Megafonon túl is van élet a jobboldali influenszerek között, azonban a leghangosabb beszélő fejeket még a legkisebb megmondóemberek között is az influenszerképző neveltjei között kell keresnünk. A mindössze pár ezer követővel rendelkező jobboldaliak táborában azonban az amatőrök is kampányfegyvernek számítanak, hiszen keresztpromóciós módszerrel őket is bekapcsolták a jobboldali Facebook-nyilvánosságba, hogy a lehető legtöbb emberhez juttassák el a kormánypárt üzeneteit.














Mindenki nyomkodja, de mégis mit jelent a magyaroknak a közösségi média?
 

Mindenki nyomkodja, de mégis mit jelent a magyaroknak a közösségi média?

A magyarok egy évtizede viszonylag aktívan használják a közösségi médiát – a lakosságnak csupán 3 százaléka nem használ efféle platformokat – a világjárvány alatt a hazai felhasználók több mint háromötöde (63%) szerint a közösségi szolgáltatások jelentették a létfontosságú kapcsolatfenntartás helyét számukra. A Kaspersky megbízásából készült kutatás fényt derített arra, hogy melyek a leggyakrabban használt platformok, mi a közösségi média szerepe és hatása a magyarok életére.

hvg.hu hvg.hu